Resolució Ajuts AFA Dovella 2020-2021

Arran de la crisi sanitària, econòmica i social provocada pel COVID-19 per al curs 2020-2021, des de l’AFA Dovella hem creat un fons extraordinari destinat a aquelles famílies de l’escola que no puguin fer front a la quota de l’AFA i de materials. 

Després d’un treball de valoració per part de tot l’equip, s’han atorgat ajuts a 31 famílies (17,4% del total), destinades a 35 alumnes (15,4% del total). En 17 casos, l’ajut és del 100% de l’import de la quota, i en 18 l’ajut és del 50%. No s’ha denegat cap petició

El total dels diners invertits en el Fons d’Ajuts és de 3.650 €, que seran ingressos que l’AFA deixarà de recaptar de les famílies aquest curs. Així mateix, recordem que comptàvem amb els diners del fons de cohesió recaptats el curs passat, precisament amb la finalitat de cobrir aquesta davallada d’ingressos. Cap activitat de les pressupostades pel curs 2020-2021 es deixarà de fer.

Donada la situació econòmica i social que estan travessant moltes famílies, proposarem repetir la iniciativa en el debat del pressupost per al curs vinent, que s’iniciarà a la primavera.

Trobareu més informació del procés en la següent infografia.

Deja una respuesta

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Salir /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Salir /  Cambiar )

Conectando a %s