La pluja ens ha jugat avui una mala passada, i els paraigües a primera hora del matí, ja feien sospitar als més pessimistes que la rua s’hauria de suspendre. I així ha estat. Una llàstima. Tot i així dins l’escola el Carnestoltes ha lluït com el rei de la disbauxa es mereix.
Les papallones i alguns caçadors de papallones rebien els alumnes a l’escala, amb música, i contemplaven com pirates, fades, superherois, els Simpsons, bruixes, mims… pujaven contents lluint les seves disfresses.
Després han ballat i desfilat al gimnàs, amb la companyia dels avis de la residència que ja estava previst que en els darrers anys fessin la rua plegats.
Com veieu a última hora m’he pogut colar a fer quatre fotos, amb el mòbil, no tenen massa bona qualitat però millor això que res. El millor ha estat poder passejar pel menjador, com sempre, els nostres monitors i monitores s’ho han treballat molt, creant un bosc per les nostres papallones.
Així que dins l’escola, s’ha viscut un molt bon Carnestoltes. Sempre ens quedarà la rua de demà a la tarda al barri, on participa una comparsa molt lluïda de l’AFA de la Dovella. I esperem que l’any vinent no torni a ploure!!!